فاطمه عزیزمفاطمه عزیزم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
حنانه منحنانه من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

فاطمه و حنانه عزیزم

امشب شب قدره .شب استجابت دعا..التماس دعای یه مامان...

1394/4/16 5:50
585 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربان

 اول هر سخنی سلام.. سلام به روی ماهت فاطمه عزیزم.سلام به روی ماهت حنانه بلا.گلهای مهربونم سلام سلامتی میاره انشاالله همیشه سلامت وسر بلند باشین. مامان عاطی از دیشب یه لحظه  چشم رو هم نزاشته .من وبابایی سحریمونو خوردیم و نمازمونو خوندیم شما دوتا عروسکا با بابایی خوابین ولی من بیدارم و مینویسم . امشب بیست و یکم رمضانه . شب قدره

  • فاطمه عزیزم هر روز بهم میگی مامان منو برا سحری بیدار کن . اکه بیدار نشم روم اب بپاش منم میخوام روزه بگیرم .عزیزم قوربون اون دل پاکت که روسری رو با حجاب کامل سرت میکنی بعضی از شلواراتو بیرون نمیپوشی میگی مامان دیگه دارم بزرگ میشم زشته الهی فدای این احساس بزرگیت برم .ابجی حنانت هم کنار خواهر مهربون و زرنگی مث تو بزرگ میشه .انقدر دوستت داره که میگه ابجی نا(ابجی ناز).هر روز باهم بازی و بازیگوشی میکنین. ابجی حنانت که خیلی بازیگوش وشیطونه . وقتی یکم براش اخم میکنم زودی منو میبوسه وخود شیرینی میکنه .تازگی ها هم خیلی اصرار داره خودش دسشویی رفتنو یاد بگیره . همش میگه مامان جیش .یه بالش صورتی تام وجری داره که شدیدا روش حساسه کسی حق ناره سرشو روش بزاره .میگه بده باله .(بالش).وقتی میخواد شیر بخوره میره بالشش رو میاره میزاره روپشتش. شیر میخوره. تو هم بهش گیر میدی و شوخی میکنی اونم جیغ میکشه .عزیزم لذت میبرم وقتی نقاشی های زیبا میکشی که میشه از روش یه داستان ساخت ابجیت هم از یه طرف میاد تمام نوک مداد رنگیاتو میخوره بعضی موقع هم نقاشیتو پاره میکنه .فاطمه جونم عصبانی نشو تو هم یه موقعی کتابای منو یا خط خطی میکردی یا پاره میکردی . دوسالت نشده مداد رو درست دستت میگرفتی....این ماجرا ادامه دار فعلا خسته ام میرم بخوابم . راستی از همه اونایی که به وبلاگم سر میزنن التماس دعا دارم....فاطمه خانوم عزیزم
پسندها (1)

نظرات (2)

همراه رایانه
16 تیر 94 9:24
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه , اینترنت و موبایل ...... شبانه روزی شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان سمیه
18 تیر 94 1:39
سلام دوست گل و مخلصم.......... چه جای خوبیست این وبلاگ که من میتونم خاطرات دخملای جیگر دوستم را بخونم و نظر بذارم از خدای خوبم بهترین روزها وبهترین روزیها را برات خواستارم.......... تو لحظه های ناب دعا هر موقع دلت شکست نمیگم برا خودم برا خوشبختی داداشم و تازه عروسمان هم دعا کن......
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
علیکم السلام دوست با وفا وعزیزم . من هم بهترین هارو برات ارزو میکنم خدا همه جوونهارو خوشبخت کنه بخصوص داداش وزن داداش تورو.[