فاطمه عزیزمفاطمه عزیزم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
حنانه منحنانه من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه و حنانه عزیزم

به یاد لاله هایی که جانسوز پژمردند...

1394/7/7 1:43
782 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا لاله هایی عاشقانه امدند به دیدارت

اما چه ناجوانمردانه. به دست بی اعتنایی نامردان روزگار  پر پر شدند .

گناهشان چه بود .مگر به غیرراه تو راه دیگری میرفتند

خدایا دلمان میسوزد از این همه بی عدالتی از این همه ظلم

جهان دیگر خوبی ها را  فراموش کرده

پس کی میشود که بیاید ..... زمین و زمان بی تاب شده

تمام لاله ها پژمرده اند خدایا ...برسان فریاد رس مظلومان راحادثه منا. حادثه جانسوز و سختی ست برای مسلمانان و خانواده های چشم براه و داغدیده. از خدای متعال طلب صبر برای بازماندگانشان دارم. خداوند با اقا امام حسین محشورشان دارد.برادرحاج محسن حاج حسنی عزیز روحت شاد.

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان عفیفه
7 مهر 94 13:08
عجب صبری خدا دارد..... دارم دق میکنم.حیف محسنمون.....حیییییییفففففف
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
واقعا حیف .خدا با اقا امام حسین ع.محشورشان کند.ببین خانواده هاشون چه میکشند خدا صبر شان دهد.
همراه رایانه
7 مهر 94 15:27
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان زهرا
14 مهر 94 9:55
خدا رحمتشون کنه واقعا حادثه دردناکی بود
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
خوشا به سعادتشان
خاطرات کودکی فرشته های ناز نرگس سادات وساراسادات
19 مهر 94 19:10
مان فاطمه جون وحنانه خوشگلم سلام .واقعا حادثه منا غم انگیز ودلخراش بو .من که بسیار متاثر شدم چه خانواده هایی که منتظر امدن عزیزانشون بودندوچه کودکانی که لحظه ها رابرای امدن پدرومادرشان سپری کردن وچه شبهایی که برای دین دوباره انها به خواب رفتند. من به همه خانواده های این جان باختگان عزیز تسلیت عرض میکنم واز خدای مهربان برایشان بر جمیل میخواهم روحشا غریق رحمت الهی
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام خواهر عزیزم ...پیشا پیش فرا رسیدن سوگ محرم و شهادت مولایمان اقا امام حسین رو تسلیت میگم خدا به همه بازماندگان حادثه منا صبر عنایت کنه انشاالله. ممنون که به ما سر میزنید
مامانه شایلین
23 آبان 94 14:18
می بوسمتون فاطمه وحنانه عزیزمممممممممم
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
ممنون خاله جوننننننننننن ما هم شایلین خانومو میبوسیم