فاطمه عزیزمفاطمه عزیزم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
حنانه منحنانه من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه و حنانه عزیزم

بدون عنوان

1394/7/22 0:47
578 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس غریبی است حس رسیدن .

کاش توفیق درک این روزهای پیش رو را داشته باشیم.

این روز ها روزهای دلتنگی است . احساس میکنم دلم برای پر زدن تنگ شده

کاش کربلا بودیم کنار حرم اقا .عاشقا نه با دو تا دختر نازنینم

.فاطمه جان دیگر چیزی نمانده به روزهای پر از غربت حسینی و ما طبق سالهای گذشته اگر لیاقت داشتیم ده روز از ماه محرم را هِئت عزاداری در منزل برگذار میکنیم .از خدا میخوام توفیق درک خالصانه این روزهای نورانیو به من و بابا بده

حنانه خانوم گلم هم یادمه ده ماهه بود تو .خونه عزیزجون روضه برگذار بود همه باهم داشتن یا ابوالفضل صدا میکردن که دختر خانومی هم با اون زبان بچه گانه و شیرینش گفت یا (اب ب)یعنی یا ابوالفضل فاطمه جان .

تو هم مشتاقانه منتظر این روزهایی و همش از من در مورد عاشورا میپرسی.

از خدا میخوام همیشه عشق حسین (ع)در دلتان ریشه دار شود و زینبی وفاطمی بزرگ بشید.میدونم هم به لطف و عنایت خانوم حضرت زهرا این طورمیشود



یا ابا عبدالله الحسین (ع)

 

پسندها (7)

نظرات (3)

AMIRHOSSEYN
24 مهر 94 19:05
ممنون میشم ب وبم سر بزنین.
مامانی کوثــر و کهـرزاد
28 مهر 94 17:54
واقعا هــــــــم فاطمه عزیزم وحنانه خوشگلم فرشـــــــته هستن.
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
ممنونم شما لطف دارین.ممنون که سر زدید
آلیز
18 آبان 94 16:46
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر