فاطمه عزیزمفاطمه عزیزم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
حنانه منحنانه من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه و حنانه عزیزم

تو زیباترین آرزوی منی....

1394/6/9 3:11
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدای مهربان.سلامی که با سکوت وارامش شروع میشود .

ومنو دل وصل تو میشویم .دوباره درد دلم برایت باز میشود وتو چه مهربان وبی منت مرامیشنوی و مراپذیرا میشوی. خداجون دوستت دارم و می خواهم دوست داشتنم را برای تو فریاد بزنم

 میدانم نیازی به فریادم نیست ای اگاه ازاسرار نهان.

تویی که همیشه می خواهی مرا و من چه بی انصاف میشوم که غیر تو را بخواهم تویی که خواستن تو اصل اصل است .بی الایش و زلال

خواستن تو پاکتر از تمام خواستن هاست. خدایا ببخشم اگر در پیشگاهت مودب نباشم.

تویی بهترین پناه قلبم .پناه ده این قلب بیچاره ام را که اگر دستگیرش نباشی گم میشود در کوچه پس کو چه های گمراهی .

چند روزیه حنانه ام مریضه .یه هفته پیش بردیمش دکتر سرفه های شبانه داره خوب نشده هیچی.شدیدتر شده .الرژی و حساسیت شدید داره. خدایا تو این نعمت بزرگ وبا ارزش رو برای ما هدیه دادی خودت هم ضامنش باش شفا بده .حنانه گلم با اون شیرین زبونی ها که دل همه رو میبره وقتی حرف میزنه....

 دوستان نی نی وبلاگی از شما التماس دعا دارم ....

 

پسندها (7)

نظرات (12)

مامان زهرا
9 شهریور 94 13:53
سلام انشاءالله هر چه زودتر حنانه جون بهتر بشه
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام ممنون عزیز. امروز رفتیم براش از عطاری چند تا گیاه گرفتیم دم کرده اویشن وگل بنفشه رو شروع کردم و چهار تخم هم بهش میدم به امید خدا.
همراه رایانه
9 شهریور 94 16:20
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
مامان عفیفه
9 شهریور 94 17:11
سلام ان شاءالله که بزودی زود خوب بشه.عفیفه هم خیلی خراب سرماخورده بود.بهش دم کرده پونه و ختمی و عسل سه وعده دادم+جوشونده سرماخوردگی صبح و عصر.درکنارش شربت سرفه آیورا.خیلی زود سرپاشد خداروشکرشماهم دوست داشتین امتحان کنین
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون که بهم سر میزنید و راهنماییم میکنید.احساس میکنم به عیادتش اومدین.اتفاقا من هم امروز براش هم چندتا گیاه مثل اویشن و گل بنفشه خریدم به همراه چهار تخم و همون شربت رو هم خریدم بهش شروع کردم حنانه الرژی و حساسیت شدید داره . متاسفانه ریه اش خیلی ضعیفه تازگی ها هم وزنش بالا نمبره کلا جثش ضعیف مونده
مامان عفیفه
12 شهریور 94 16:18
نگران وزنش نباشین.عفیفه دوسالش تموم شده هنوز ده کیلو نشده.چندین ماهه وزنش ثابته.دکترگفت اشکال نداره ریزودرشتی بچه ها ژنتیکیه برای ریه هاش عسل کوهی خیلی عالیه.یکی ازدوستانم مشکل مادرزادی ریه اش بامصرف مرتب عسل کوهی خوب شدخداروشکر
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام ممنونم عزیز معلومه اطلاعاتت در زمینه طب سنتی بالاست
مدرسه ی مامان ها
16 شهریور 94 9:16
سلام مامان عزیز ممنون که به مدرسه ی خودتون سر زدید و ما رو از نظرات قشنگتون بهره مند کردید. پسر من هم کوچیک تر که بود تا یه سرماخوردگی ساده میگرفت تبدیل به خروسک میشد و سرفه های شدید میکرد. حساسیت داره و مخصوصا زمستون ها که هوا آلوده میشه همیشه سرفه میکنه. بچه تر که بود براش دستگاه بخور سرد گرفتم و توی خونه روشن میکردم چون هوای خشک براشون خوب نیست. امیدوارم که حنانه ی کوچیک شما هم زودتر حالش خوب بشه
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام از ماست مامان مهربون مدرسه مامان ها .خوشحالم کردین که من هم سر زدین .ممنون از راهنماییتون.
مدرسه ی مامان ها
16 شهریور 94 9:19
این لینک رو هم بخونید شاید براتون مفید باشه http://mamanschool.niniweblog.com/post818.php
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
چشم حتما میخونم
محجوب بانو 💟آقا سید
17 شهریور 94 8:14
سلام عزیزم انشالله که دختر گلتون هر چه زودتر خوب بشه خیلی ممنون که پیشمون اومدی مهربون باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام خواهش میکنم باعث افتخاره با دوستانی مثل شما اشنا شدمحتما
مامان وبابا
19 شهریور 94 1:55
سلام عزیزدلم شرمنده ام به خدا.مشغله زیاداصلانمیذاره سربه وبلاگ بزنم .ولی همیشه دعاگوی دوستان بودم.چشم به دیده منت .حتمااین بارحرم رفتم مخصوص براش دعامیکنم ان شاالله هرچه زودتربهتربشن
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام خواهر مهربونم خوبی انشاالله؟ممنونم جواب دادید. خوش به حالتون. از خدا براتون ارزوی توفیق و عاقبت به خیری میکنم.مادرایی مثل شما گوهر ناب است
مامان وبابا
19 شهریور 94 14:53
شمالطف دارید.برای عاقبت بخیری ماوفاطمه بانوهم دعاکنید
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام مامان فاطمه بانوی عزیز م حتما. اگر لایق باشم.
مامان عفیفه
19 شهریور 94 16:44
سلام.حال حنانه گلمون چطوره؟
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام ابجی مهربونم شکر خدا یکمی خوب شده ولی دکتر گفته باید ازمایش (چکاب) بده تا مشکل ریه اش وکم شدن وزنش مشخص بشه. در ضمن بیمار شدنش نذاشته واکسن یک و نیم سالگی حنانه زده شه خیلی نگرانم
مامان وبابا
25 شهریور 94 1:42
فدای خواهرگلم بشم.ان شاالله هرچه زودترسلامتی کامل به دست بیاره ماهم دعاگوییم شدید
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
لطف داری خواهر عزیزم الحمد الله با دعای خیر شما دوستان دو سه روزی میشه حنانه خوب شده. خدایا هیچ بچه ای مریض نشه
مامان جون
26 شهریور 94 6:52
سلام گلم ایشالله هرچی زودتر حال این فرشته کوچولو خوب خوب میشه و دوباره با شیرین زبونیاش دل همه رو میبره خصوصی داری
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام ابجی مهربونم ممنونم الحمداالله کمی بهتره حتما چشم این کارم میکنم.یه نذر داشتیم که تو این هفته انشاالله ادا میکنیم