فاطمه عزیزمفاطمه عزیزم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
حنانه منحنانه من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه و حنانه عزیزم

الهی.....

1394/4/31 13:22
1,461 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیدار نایابت...

رهایم کن از این زندان پر از سکوت و تاریکی

عاشقانه ترین ترانه های دلم تو را

میخواند.....

 

 

فاطمه جونم 2 ساله

حنانه عزیزم14 ماهه

سلام فاطمه جان سلام حنانه جان. امروز خیلی خوشحالم .فاطمه .تو از من خوشحالتر چون امشب. قراره انشاالله دعای کمیل خونه ما برگزار بشه مثل اینکه خدا لایقمون دونسته ...هزار شکر .دعا میکنم خدا تمام امواتمان را بخصوص پدر ومادر عزیزم که از این دنیا کوچ کردن . بیامرزه. دعا میکنم برای همه. برای تو فاطمه عزیزم که تازگی ها میری کلاس قران عمه عزیزت شهلا.(حافظ کل قران) انشاالله یه روزی مثل عمه شهلا حافظ کل قران کریم بشی و نه تنها حافظ بشی بلکه عامل به قران باشی. دعا میکنم برای حنانه عزیزم که مثل ابجی فاطمه سلامت وزرنگ وباهوش و دوستار قران  .دعا میکنم برای دل خودم که همیشه سرشار از یاد خدا باشه ...التماس دعا ....

                                          الهی وربی من لی غیرک.....

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان و بابایی دخمل بلا
31 تیر 94 17:00
ماشاالله به این دختر ناز و دوست داشتنی ... هزار الله اکبر ... مامانی اسپند یادت نرههههههههه
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام فدات. ممنون مامانی مهربون.نظر لطف شماست
همراه رایانه
3 مرداد 94 8:41
همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان سمیه
15 مرداد 94 17:06
سلام گوزل یول داشیم...کاش بیلی دین نجه داریخمیشام.....نه گوزل عکس گویوبسان... کاش یوخوندا اولیدیم چوخ چوخ اوپیردیم قیزلارو.......
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
جیرانم سلام اولسون سنین کیمی اصیل یولداشا منده سنن ساری داریخمیشام. دای سنن خبر یوخدو پارس ابادا گلمیسیز .گلینیز گلیب؟منده سنی و فاطمه زهرانی اورکدن اوپورم
مامان جون
16 مرداد 94 7:55
سلام عزیزم قبول با شه التماس دعا ایشالله به آرزوهای قشنگی که واسه فاطمه و حنانه جان داری زود برسی
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام خواهر گلم ممنون از محبت شما. انشالله حاجتروا بشی
ارمغان بهشت
16 مرداد 94 12:45
سلام خانومی به وبلاگ قشنگتون سر زدم خدا فرزندانتون رو حفظ کنه دوست دارم وارد وبلاگی که میشم با دقت و توجه بخونم و نظر بذارم، ان شاالله سر یه فرصت مناسب در خدمتتون هستم
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام مامان مهربون این نظر لطف شماست خوشحال میشم دوستای خوبی مثل شما تو این راه همراهیم میکنن
بابا و مامان
17 مرداد 94 8:38
فدای هر دو تایتون اینقده نازیت قربونت بشم حنانه جونم با اون لپهای خوردنیت
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مامان مهربون فرشته های ناز .ممنون که بهم سر زدی.
بابا و مامان
17 مرداد 94 8:40
خدا نگهدار شما دو تا گل قشنگ و مهربون باشه
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام شما هم دختر نازی داری خدا هر دوتا شو برات حفظ کنه
Mom Shahnaz
16 آبان 94 14:04
ای جووووووووووونم چه دخمل های نازی و چه نام های خوشگلی"فاطـــــــمه و حنانه" ببوسین نفس های خاله رو
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام مامان مهربون شمالطف دارین.