فاطمه عزیزمفاطمه عزیزم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
حنانه منحنانه من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

فاطمه و حنانه عزیزم

درد دل با یار.....

1394/4/20 1:41
635 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای هستی بخش مهربان

سلام .... خدای مهربان ..ای نازنین ترین مهربان

مرا میبینی که چگونه دلتنگم..چگونه بی قرارم. بیقرار مهربانی وبخشش بی انتهایت...

ای خدای مهربان مرا آیا می شود که قبولم کنی. خدایا مگذار که گمراه شوم.چون تویی بهترین هدایت کننده

خدایا عاشقم کن. همچون عاشق نزدیک به یار...

خدایا مرا در فراق دوریت محزون نکن. در این سحرگاه پر از مهرت عاجزانه و تنها می خوانمت.

تو نیز مرا به خود بخوان. مرا لیاقت بندگی ده مرا عاشقانه زنده ام کن که مرده ای بیش نیستم.

خدایا ای اگاه از دل ها. ای بهترین رازدار ...

دلم را شاد کن با رحمتت که بی نهایت است

ای خدا دوستت دارم تو نیز دوستم داشته باش ...

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان سمیه
20 تیر 94 2:32
وای خدا.... این نی نی جیگر و ناز کیه تو پست ثابت دوستم.... الهی که قربون این این حنانه جیگر بشمممم ممممممممممممممن. کاش نزدیکش بودم و محکم بغلش می کردم... و محکم ماچش می کردم مثل این
مامان دو تا فرشته ناز
پاسخ
سلام سمیه عزیزم دستت درد نکنه از این همه لطفی که نسبت به خواهرت داری دوستت دارمچشم حتما گلم ممنون از راهنمایی سازندت منم تورو با دختر نازت میبوسم
همراه رایانه
21 تیر 94 12:27
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir