فاطمه عزیزمفاطمه عزیزم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
حنانه منحنانه من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

فاطمه و حنانه عزیزم

حنانه خانوم مامان

1394/3/7 23:49
748 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

امشب اولین شبه که مینویسم برای دخترای گلم . از روزهای شیرین وزیبای کودکیتون .فاطمه عزیزم حنانه عزیزم . گلهای خوشبو دوستتون دارم من این وبلاگ رو از ته دل مادرانه ام مینویسم و تقدیم به دل پاک ومعصومتون .....

دلم برات بگه .جیگر مامان تو این عکس پنج ماهته..

حنانه جونم چهار ماهه بودی غلط میخوردی از شش ماهگیت راحت چهار دست و پا راه میرفتی خودت برای اولین با نشستی چجوری؟یه روز دایی کیوانت اومده بود خونه ما نشسته بودیم تلوزیون تماشا میکردیم .تو ی عروسکم هم داشتی چهاردست وپا میرفتی که عقب عقب برگشتی نشستی. یه لحظه هممون خوشحال شدیم .از هشت ماهگی راحت مامان وبابا میگفتی. از ده ماهگیت هم ابجی فاطمتو (اجی) صدا میکردی .اسم خیلی از بچه های دوروبرتو تلفظ میکنی تازگی ها هم که

ماشاالله دوست داری دسشویی رفتنو یاد بگیری . وقتی پوشکت کثیف میشه میگی (دششو)دستشویی. خلاصه قوربون خدای مهربون برم که یه عروسک نازو باهوشی بهم داده ..عزیز دلم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان سمیه
21 خرداد 94 1:08
سلامممم جیگرم.... کارت بسته گلم... فقط هر چه زودتر مطالب وبلاگت را زیاد کن ......زمان مثل باد باد میگذره. سلام دستت درد نکنه گلم